Skrivandet.

Nu har jag flyttat mitt forskningsprojekt till Center for Advanced Studies in Leadership vid Handelshögskolan, det är ett separat forskningsinstitut som leds av professor Ingalill Holmberg. Det ska bli spännande att vara del av den verksamheten.

Just nu känner jag mig inte så mycket del av, men däremot verksam. Jag sitter och skriver på mitt bokmanus och befinner mig lite i en bubbla. Jag klarar inte riktigt av att skriva så mycket på bloggen för tillfället. Jag hade tänkt att jag kunde ta fram gammal skåpmat från sommaren, saker som jag inte har hunnit reflektera över, men jag inser att jag måste ransonera skrivandet. Min deadline är om några veckor. Jag är snart tillbaka.

Kommentera

