På gång: Trendmakarna

korrekturpostenIdag skickade jag iväg korrekturet på min bok, Trendmakarna. Den kommer ut på Bokförlaget Atlas i april. Arbetet med boken – och forskningsprojektet i sin helhet – har pågått länge. I över tre år. Idag, på postkontoret vid Kocksgatan, ville jag föreviga ögonblicket då jag lämnade ifrån mig korrekturet. Men jag var obekväm i situationen, särskilt eftersom posttjänstemannen som gett försändelsen REK-status stod och väntade på brevet intill, och fick med ytterst lite av mig själv och kuvertet med korrekturet, men desto mer av interiören på Posten Företagscenter.

Jag kommer snart att berätta mer om boken, var så säker.

Kommentera

